Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Egzersiz Hareketleri - Bacak Egzersizleri Günümüzde Herkes Güzel bir bacağının olmasını ister , Daha sıkı bir kalçaya daha ince ve narin bacaklara sahip olmak istemişlerdir
  • 5 üzerinden 5.00   |  Oy Veren: 1      

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Egzersiz Hareketleri - Bacak Egzersizleri

    Sponsorlu Bağlantılar




    Egzersiz Hareketleri - Bacak Egzersizleri



    Günümüzde Herkes Güzel bir bacağının olmasını ister, Daha sıkı bir kalçaya daha ince ve narin
    bacaklara sahip olmak istemişlerdir hep. Aslında bu zannedildiği kadar da zor bir olay değildir.
    Sadece kendimizi sıkı bir kalçamız olmasına, güzel bir bacağımız olmasına ikna etmemiz gerekir.
    Düzenli yapılacak çeşitli egzersizlerle kalça ve bacaklarımızın istediğimiz şekli alması
    gayet mümkün ve kolaydır. Sizin yapabileceğiniz bir kaç kalça ve bacak egzersizini tarif edelim.
    Egzersizimize başlamadan önce ısınma hareketleri yapmaya ya da 25 dakika kadar bir kondisyon
    aleti kullanmamız özen göstermemiz gerekir.
    Her gün, bitiminde sürekli egzersiz yapmayın üst üste, bırakın kaslarınızı dinlenmeleri için
    onlara zaman ayıralım. Egzersizlerimizi yaptıktan sonra vücudumuzu esnetip, rahat olmayı kesinlikle
    ihmal etmeyin kendinizi dinlendirin.

    Çömelme (Squat): Çömelme egzersizinde, ilk olarak dikkat etmemiz gereken şey bu egzersizimizin çok yavaş ve dikkatli
    şekilde yapılmasıdır. Bacaklarımızı omuz genişlinde açarak, ayakta duruyoruz. ve Yavaş yavaş Çömelmeye başlıyoruz.
    Sırtımız dik, Karnımız içeride, dizlerimiz ayak parmaklarımızı geçmeyecek şekilde örnek olarak bir koltuğa oturduğunuzu
    düşünün, o şekilde altıya kadar sayın. Daha sonra tekrar ilk aldığımız pozisyonu alalım ve ayağa kalkalım. Bu hareketi

    günde 9-14 kere tekrar edin. isteğe göre bu hareket ağırlıklarla da çalışılabilir. Bu egzersizi yaparken kaslarımızın çalıştığını
    sizde hissedip göreceksiniz.

    Kalçaları ve bacakları germek : Bir step tahtasının veya platformun üzerine yüzümüz yukarıya bakacak
    şekilde uzanalım, kalçanız step tahtasının kenarının üzerinde olmalıdır. iki bacağımı birden yukarıya
    doğru kaldırıp altıya kadar sayıp tekrar aşağıya indiriyoruz. Bu hareketi 9,12 kere tekrar edelim.
    Kaslarımızın çalıştığınızı sizde hissedeceksiniz, bu sayede sıkı bir kalçamız, ve bacağımız olacak.


    ileri atılma : Bacaklarımızı Omuz genişliğinde açıyoruz. Sol bacağımızı öne doğru alıp,
    sol dizimizi yere 90 derecelik açı yapacak, şekilde bükerken, sağ bacağımızı arkaya
    doğru iterek aşağı doğru çömeliyoruz. Sırtımızın dik, karnımızın içeride olduğuna
    dikkat ediyoruz. Ayağa kalkıp aynı yaptığımız hareketin tam tersini, yani bu sefer
    sağ bacağımız öne doğru alıp sağ dizimizi yere 90 derecelik açı yapacak şekilde bükerken
    sol bacağımızı arkaya doğru iterek aşağıya çömeliyoruz. Her iki bacak için bu egzersizi
    9-14 kere yapın. Kaslarımızın çalıştığını göreceğiz.

    Bacak açma : Bu hareketimizi ayakta veya yerde uzanarak yapabiliriz. Ayaktayken bacaklarımızı birleştirip
    sağ bacağımızı dizimizi bükmeden yana doğru yavaş bir şekilde açıyoruz ve yavaş bir şekilde kapıyoruz. Bu egzersizimizi
    sol bacağımızla 8-12 kere yaptıktan sonra aynı şekilde 8-12 kere sağ bacağımızla da tekrar ediyoruz.

    Bacak kaldırma : Sırtüstü, karnımızı içeri çekerek uzanıyoruz. Sağ bacağımızı Dizimizi bükmeden yukarı
    kaldırıp aşağıya yavaş bir şekilde indiriyoruz. Aynı şekilde sol bacağımızı dizimizi bükmeden
    yukarı aşağı indirip kaldırıyoruz. Bunları yaptıktan daha sonra iki bacağımızı birden yukarı kaldırıp indiriyoruz.
    Bu egzersiz de dikkat etmemiz gereken husus ne kadar yavaş yaparsak kaslarımızın o kadar daha fazla çalıştığını
    Bilmemizdir. Bu hareketi yaklaşık 8-12 kere tekrar etmeliyiz, Daha Sonra ki günlerde isteğe göre yükseltilebilir.


    Esneme : Ellerimiz belimizde, bacaklarımızı omuz genişliğimiz kadar açıyoruz ve bedenimiz
    sırtımız dik olarak, dizimizi bükmeden öne doğru yavaş bir şekilde esnetiyoruz.
    Daha sonra doğruluyoruz ve şimdi de üst bedenimizi arkaya doğru gidebildiği yere kadar
    Esnetiyoruz. 9-11 kere tekrarlıyoruz. Bu egzersizlerin dışında yürüyüş yapabiliriz, bisiklete
    binebiliriz, sabah koşuları yapmalı dengeli ve düzenli beslenmeyle çok sağlıklı sonuçlar alabiliriz.
    Unutmayın ki yarım saat bisiklete binmek 300 kalori tempolu yürüyüş 300 kalori ve koşu 450 kalori
    yakmamızı sağlayacaktır.




    Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın

  2. Esneme hareketleri egzersizleri resimli anlatım
  3. Biçimli Bacak hareketleri
  4. Egzersiz Hareketleri - Kalça Egzersizleri
  5. Egzersiz Hareketleri - Karın egzersizleri
  6. Resimli Görüntülü Anlatımlı Egzersiz Hareketleri
  7. Paylaş Facebook Twitter Google


  8. Sponsorlu Bağlantılar

 

 
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri