Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

valla çok ii ödevime çok yardımcı oldu buraya bakan arkadaş lar hepimiz din siz imasızız normal bi insanın bunları bilmesi gerekir D: :..::.: DDDDDD Paylaş
  • 5 üzerinden 5.00   |  Oy Veren: 166      

  1. Misafir Üye
    Sponsorlu Bağlantılar


    Cevap: Namazın Şartları İçindekiler Ve Dışındakiler

    Sponsorlu Bağlantılar




    valla çok ii ödevime çok yardımcı oldu buraya bakan arkadaşlar hepimiz dinsiz imasızız normal bi insanın bunları bilmesi gerekir D::..::.:DDDDDD

    Paylaş Facebook Twitter Google

  2. Misafir Üye

    çok güzel sınavda bunlar çıkaçak çok sağolun bunu yapana çok güzel


  3. Misafir Üye

    çok güzel hoca her hafta tahta yazıyo ezberleyin diyo bn tahtayı yazamamıştım tşkrler


  4. Misafir Üye

    Güzel ödevimde yardımcı oldu 20kere bunları yazacaktık


  5. ılgın

    Gerçekten çok ama çok teşekkürler emeğinize sağlık sizin sayenizde bilmediğimiz şeyleri öğreniyoruz.Allah sizden razı olsun.


  6. Misafir Üye

    Çok güzel sağolun...


  7. Misafir Üye

    çok güzel bir yazı bana çok yardımcı oldu teşekkürler ALLAH razı olsun


  8. forum lord

    Çok eyw sınavımda yardımcı oldu


  9. Misafir Üye

    Çok yardımcı oldunuz yazılımda 100 aldim (tdb)


 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri