Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Kilo sorunu olmadan sigara bırakmak Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın kilo sorunu, kilo alamıyorum ne yapmalıyım Kilo Almadan Sigara Nasıl Bırakılır Bebeklerde kilo almama ve

  1. Kayitsiz Üye
    Sponsorlu Bağlantılar


    Kilo sorunu olmadan sigara bırakmak

    Sponsorlu Bağlantılar










  2. Sponsorlu Bağlantılar




    Kilo almadan sigarayı bırakmanın yolları



    Sigarayı bırakanlar, kilo alırlar. Bu doğru, ama sigarayı bırakırken kilo almamak için ağır bir rejim uygulamanız da söz konusu değil. Bazı alışkanlıklarınızı değiştirmeniz yeter de artar bile. Özellikle yaşamınıza hereket gelmeli. Arabayı asansörü unutun, bol bol yürüyün.

    Fransız Elle Dergisi son sayısında kilo almadan sigarayı bırakmanın kurallarını açıkladı. ‘‘Kilo almadan sigaraya son'' sloganı ile sigarayı bırakmak isteyenlerin yemesi ve yapması gereken kuralları okuyucuya aktaran Elle Dergisi, kilo almadan sigarayı bırakmanın kuralları olduğunu belirterek şunları yazdı:

    ‘‘Size masal anlatmıyoruz. Nikotin ve besin arasındaki terazide ağırlığın nikotinden yana olduğunu, nikotinin en ufak bir güç harcamadan, bir paket sigarada 300 kaloriyi yaktığını ve iştahı kapattığını biliyoruz. Sigarayı bırakmakla yemeğin ölçüsünü arttırmadan azıcık kilo alındığını da kabul ediyoruz. Sigarayı bırakan her kadının ortalama 3.8 kilo aldığını belirtiliyor ve bu kilonun aslında sigara içilmeden olması gereken doğal kilo olduğu vurgulanıyor. Yani abur cubur yemeden sigarayı bırakan kadının ulaştığı kilo, onun hayatında tek bir sigara yakmadan olması gereken kilo. Tabii sigarayı bırakıp tek bir gram almayan kadın sayısının yüzde 30 olduğunu da unutmamak gerekir. Kilo almadan sigarayı nasıl bırakırız? İşte kuralları...''


    Önceki beslenme biçiminizi unutun


    Kamuoyu araştırmaları sigarayı bırakanların ötekilere nazaran daha dengesiz yemek yediğini ortaya koyuyor. Az meyve, sebze ve sütlü ürünler, daha fazla soslu etler, şarküteri ürünleri, kızartma, alkol ve kahve. Altüst olmuş bir beslenme ritmi: Belli belirsiz bir kahvaltı, sembolik bir yemek, düşünmeden yemek ve her an şekerli bir şeyler atıştırmak. Bu beslenme biçiminin tamamen unutulması gerekiyor.


    Doğru ve sağlıklı beslenmeyi seçin


    Nikotinin vücuda girmemesi, iştahı açar. Dolayısıyla insan, her an ağza bir şey atma alışkanlığına yakalanır. Bu alışkanlığa bir sınır koymak için, beslenme miktarını mümkün olduğunca bölmek gerekiyor. Örneğin 3 öğün yemek ve aralarına besleyici, dengeli 2-3 atıştırma:

    Mesela şekersiz bir içecekle, iki tereyağlı ekmek parçası ve iki kare çikolata.

    Bir bardak süt ya da beyaz peynirle tahıl ürünü.

    Biraz reçelle iki bisküvi ve şekersiz içecek.

    Sütlü ekmekle bir elma.

    Doğal yoğurtla bir muz.

    Tabii bunlarla eczaneden alınacak ek beslenme hapları ve şekersiz sakız. Nikotinin kesilmesi, insülin miktarına tesir ettiği için günde iki kez yemek sırasında şekerli yiyecekler almak gerekir. Örneğin kahvaltıda reçel ya da bir parça çikolata yemek faydalıdır. Bu, gün içinde şeker yemenizi önler. Şekerli yeme isteği 2-3 hafta içinde biter.


    Araba ve asansörü bırakın


    Yemek rejimi düzene girer girmez, yapacak tek şey kalıyor: Hareket etmek. Hareketi yaşamınızın her anına yayın, öyle bir saat spor yapıp daha sonra yan gelip yatmayın:

    Yeniden rahat nefes almaya alışmak ve dinlenmek için hafif kültür fizik hareketleri yapın, bisikletle dolaşın.

    Koşullarınız elverişliyse daha hareketli faaliyetler yapın: Su jimnastiği, engebeli arazi ve ormanda koşmak ve bisiklet kullanmak gibi...

    Asansöre binmeyi bırakın, merdivenleri kullanın.

    İmkanlarınız dahilinde otomobil kullanmayı en aza indirin. bol bol yürüyün, koşun, yüzün, yoga yapın.


    Yemek pişirmede devrim yapın


    Yağsız yiyecekleri hazırlamak için teflon tavaları tercih ediniz.

    Fırında yaptığınız yemeklere yağ koymayın.

    Kağıtta pişireceğiniz yemeklere yağ koymadan soğan, ya da mantar serpiştirin.

    Soslu bir yemek için karbonhidratsız bir karışımdan yararlanın. Yemek pişmeden yüzde 15 yağlı krema karıştırın.



  3. Aradığınız Bilgiyi Bulamadıysanız Üye Olmadan
    BURAYA Tıklayarak Sorunuzu Düzgün Bir Başlık ile Yazabilirsiniz.
 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri