Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

dört zamanlı motorların çalışma prensibi Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın dört zamanlı motorda bir iş çevrimi için krank mili kaç tur döner Klimanın çalışma prensibi

  1. Kayitsiz Üye
    Sponsorlu Bağlantılar


    dört zamanlı motorların çalışma prensibi

    Sponsorlu Bağlantılar










  2. Sponsorlu Bağlantılar




    2T 4T KARŞILAŞTIRMASI :
    Bu konuya teknik açıdan baktığımızda, mukayese etmek bize hangisinin daha avantajlı olduğunu gösterir,
    ÖRNEKTE MOTORLARIN 4T ÇALIŞMA PRENSİBİ ANLATILMIŞTIR,
    1. EMME (Karbüratör boğaz penceresinden yakıt hava karışımının pistonun aşağı hareketiyle emilmesi)
    2. SIKIŞTIRMA (Krank dönmeye devam ederek yukarı doğru çıktığında karışımı segmanlar vasıtasıyla sıkıştırarak, hacmi küçültür,
    3. PATLAMA (piston tepe üst noktasında iken alternatör sargılarının tetikleme ünitesinin önünden geçmesiyle, milivolt mertebesinde gönderilen akım sayesinde beyin ünitesinin endüksiyon bobinine akım göndererek, oluşan yüksek voltajın buji vasıtasıyla PATLAMA nın gerçekleşmesi,
    4. ATMA (Pistonun krank vasıtasıyla ikinci çıkışında, egsantrik zincirinin veya bu görevi yapan itecek kollarının, üst kamlara hareket iletmesi dolayısıyla, egsoz sübaplarının açılarak, yanmış gazın dışarı egsoz çıkışından atılması..

    Dört zamanlı motorlarda bir iş çevrimi 4 piston strokuna tekabül etmektedir. Dört piston strokunda krank mili 2 devir yapmaktadır.





  3. Aradığınız Bilgiyi Bulamadıysanız Üye Olmadan
    BURAYA Tıklayarak Sorunuzu Düzgün Bir Başlık ile Yazabilirsiniz.
 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri