Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

almanyadaki çocuk lar nasıl beslenirler Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın afrikalı çocuklar nasıl giyinirler,nasıl beslenirler,hangi oyunları oynarlar almanyadaki çocuklar ne ile beslenir nasıl giyinir ve
  • 5 üzerinden 5.00   |  Oy Veren: 6      

  1. Kayıtsız Üye
    Sponsorlu Bağlantılar


    Unhappy almanyadaki çocuklar nasıl beslenirler

    Sponsorlu Bağlantılar










  2. Sponsorlu Bağlantılar




    Tam değerli yemek yemek ile sağlıkl kalınır ve performans ile sağlık desteklenir. Almanya Beslenme Kurumu (DGE) güncel bilimsel veriler ışığında size, keyifli ve sağlığınızı koruyarak yemek yemenize yardımcı olacak 10 kuralı formül haline getirmiştir.

    1.Çok yönlü beslenmek
    Gıda maddelerindeki çeşitlilikten faydalanınız. Dengeli bir beslenmenin özellikleri, besin değeri yüksek ve enerjisi düşük gıda maddelerinin uygun miktarda ve uygun kombinasyon ile değişik seçeneklerinden ibarettir.
    2.Bol tahıl ürünü ve patates
    Ekmek, makarna, pirinç, tahıl gevreği, en iyisi tam buğdaydan olanı ve de patates neredeyse hiç yağ içermez, ama vitamin, mineraller ve diyet lifleri ve ikincil bitkisel ürünlerden yana zengindir. Bunları mümkün olduğu kadar az yağlı katkılarla tüketiniz. Günde en az 30 gram ama özellikle de tam buğday ürünlerinden oluşan diyet lifleri tüketilmelidir. Yüksek tüketim oranı, aynı zamanda beslenmeye de dayanan çeşitli hastalıkların riskini de azaltır.
    3.sebze ve meyve - „günde 5 kez"...al
    günde 5 porsiyon sebze ve meyve tüketiniz. mümkün olduğu kadar taze, çok kısa süre pişmiş olmalı veya aynı zamanda 1 porsiyon da sıvı olarak, her ana öğünde ve aynı zamanda ara öğün olarak tüketilmesi idealdir: bu sayede bol vitamin, mineral maddesi ve diyet lifleri ile ikincil bitkisel maddelerle (örn. karotinoitler, flavonoitler) beslenmiş olacaksınız.
    4.Her gün süt ve süt ürünleri; haftada bir ya da iki kez balık; ölçülü miktarlarda et, sosis ürünleri ve yumurta
    Bu gıda maddeleri, değerli besin maddeleri içerir, örneğin sütte kalsiyum, deniz balığında ise İyot, Selen ve Omega 3 yağ asitleri bulunmaktadır. Et ise mineral maddelerin ve vitaminlerin tedarikçisidir (B1, B6 ve B12). Haftada mümkünse 300 - 600 gramdan daha fazla et ve sosis tüketilmemelidir. Yağsız ürünleri tercih ediniz, özellikle de et ve süt ürünlerinde.
    5.Az yağ ve yağdan zengin gıda maddeleri
    Yağ bize hayati önem taşıyan (esansiyel) yağ asitleri sağlar ve yağlı gıda maddeleri aynı zamanda yağ çözücü vitaminler içerir. Yağ özellikle yüksek enerjilidir, o nedenle çok fazla besin yağı aşırı kiloya neden olabilir. Çok fazla doymuş yağlar, yağ metabolizmasıyla ilgili ve bununla beraber de muhtemel kalp-dolaşım hastalıkları riskini artırır. Bitkisel sıvı ve katı yağları (örneğin kanola yağı ve soya yağı ve bundan üretilen margarinleri) tercih ediniz. Çoğu zaman et ve süt ürünlerinde, unlu mamullerde ve şekerli ürünlerde ve de fast-food ve hazır ürünlerde bulunan gizli yağa dikkat ediniz. Günde toplam 60-80 gram yağ yeterlidir.
    6.Ölçülü miktarda şeker ve tuz
    Şekeri ve çeşitli şeker türleri (örn. glikoz şurubu) ile üretilen gıda maddelerini veya içeceklerini sadece ara sıra tüketiniz. Yemeklerinizi baharat, ot ve az tuz ile çeşitlendiriniz. İyotlu ve flüoritli tuz kullanınız.
    7.Bol su
    Su kesinlikle hayati öneme sahiptir. Her gün yaklaşık olarak 1,5 litre su tüketiniz. Suyu - gazlı veya gazsız - ve diğer enerjisi düşük içecekleri tercih ediniz. Alkollü içecekler sadece ara sıra ve küçük miktarlarda tüketilmelidir.
    8.Lezzetli ve besin değerlerini koruyarak yemek hazırlayın
    İlgili yemekleri mümkün olduğu kadar düşük sıcaklıklarda pişiriniz, az su ve az katı yağ kullanınız - bu doğal tadı ve besin değerlerini korur ve zararlı birleşimlerin oluşmasını önler.
    9.Yemek yemeğe zaman ayırın ve tadını çıkarın
    Yemek yemeği geçiştirmeyiniz! Yemeğe zaman ayırınız. Bu sizin doyma hissinizi destekler.
    10.Kilonuza dikkat edin ve bol hareket edin
    Dengeli beslenmek, bol fiziksel aktivite ve spor (günde 30 - 60 dakika) birbirini tamamlamaktadır. Doğru kilo ile kendinizi iyi hisseder ve sağlığınızı korursunuz.



  3. Aradığınız Bilgiyi Bulamadıysanız Üye Olmadan
    BURAYA Tıklayarak Sorunuzu Düzgün Bir Başlık ile Yazabilirsiniz.
 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri