Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

kişisel bakımla ilgili bilgi Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın Aşağıdakilerden Hangisi Kişisel Bakımla İlgili Değildir Kişisel Gelişim ve Biz Nedir Kişisel Gelişim ve Biz Hakkında

  1. Kayıtsız Üye
    Sponsorlu Bağlantılar


    Kişisel bakımla ilgili bilgi

    Sponsorlu Bağlantılar










  2. Sponsorlu Bağlantılar





    Kişisel bakım, "kendine özen göstermek" ve "yaşam kalitesini yükseltmek" bugünün yükselen trendlerinden...
    Uzayan yaşam süresi, yaşam kalitesini yükseltmeyi zorunlu hale getirmiştir. Kaliteli bir yaşam için daha çok sağlık bilinci ve farkındalık gereklidir. Aşağıdaki 10 ayrı kuralı; bir yaşam tarzı, bir hayat yaklaşımı yapabilirseniz, daha az hastalanan, daha keyifli yaşlanan biri olma şansınızartacaktır.

    Dengeli beslenin: Daha az yiyin. Kaliteli, besin değeri yüksek temiz ve sağlıklı ürünler tüketin. Hayvansal yağları daha az, zeytinyağını daha çok kullanın. Temel yağ asitlerini (Omega 3 ve 6), antioksidan destekleri ve temel amino asitleri yeterince aldığınızdan emin olun. Gerekiyorsa flavonoid, karotenoid, vitamin ve mineral desteklerinden yararlanın.

    Damarlarınızın yaşlanmasına izin vermeyin: Kolesterol, kan şekeri, trigliserit, ürik asit ve homosistein seviyelerinizi dikkatle izleyin. Kan basıncınızı kontrol altında tutun. Daha çok egzersizi ve daha az stresi bir alışkanlık haline getirin.

    Bağışıklık sisteminizi güçlü tutun: Gerekli aşılarınızı (Hepatit, zatürree, grip vs..) yaptırmayı unutmayın. Düzenli uykunun, egzersiz ve dinlenceninbağışıklık sisteminizi güçlendirici yararlarından faydalanın.

    Kötü şeyleri az tüketin: Alkolü, kafeini, beyaz unu ve tuzu ölçülü tüketmeye özen gösterin.

    Sigaradan ve sigara dumanından sakının: Sigara içmeyin. Çevrenizde sigara içilmesine engel olun. İş yerinizde sigara yasağı uygulayın. Sigara içilmeyen otelleri, restoranları, kafeleri ve ulaşım araçlarını tercih edin.

    Kas ve kemiklerinizi takviye edin: Düzenli egzersiz yapın ve hareketli bir yaşamı benimseyin. Yeterli miktarda kalsiyum ve D vitamini alın.

    Ağız bakımınıza özen gösterin: Dişlerinizi düzenli fırçalayın. 6-8 ayda bir diş hekiminize uğramayı ve diş bakımınızı yaptırmayı unutmayın. Ağız içi temizliğini ve diş eti sağlığını ihmal etmeyin.

    Belleğinizi güçlü tutun: Belleğinizi zayıflatan her şeyden uzak durun. Bellek güçlendirici önerileri sabırla ve özenle uygulayın. Yeni şeyler öğrenmeye açık olun. Yeni bir dil, yeni bir hobi, yeni bir oyun için şansınızı deneyin.

    Gereksiz yere ilaç kullanmayın: İlaçları sadece doktor tavsiyesiyle kullanın. Gereksiz yere, gereğinden yüksek dozda ve lüzumundan uzun süre kullanılan ilaçların sizi yaşlandırabileceğini unutmayın.

    Sağlık kontrollerinizi ihmal etmeyin: Düzenli olarak kontrol yaptırın. Doktorunuzun önerdiği önlemleri uygulayın, ilaçları kullanın.




  3. Aradığınız Bilgiyi Bulamadıysanız Üye Olmadan
    BURAYA Tıklayarak Sorunuzu Düzgün Bir Başlık ile Yazabilirsiniz.
 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri