Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Oruç Tutarken Kilo Almamak İçin Öneriler Oruç Tutarken Kilo Almamak İçin Öneriler Oruç Tutarken Kilo Almamak Oruç Tutarken Kilo Almamak İçin Ne Yapılmalı Gün b

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Oruç Tutarken Kilo Almamak İçin Öneriler,Oruç Tutarken Kilo Almamak İçin Ne Yapılmalı

    Sponsorlu Bağlantılar




    Oruç Tutarken Kilo Almamak İçin Öneriler

    Oruç Tutarken Kilo Almamak İçin Öneriler
    Oruç Tutarken Kilo Almamak
    Oruç Tutarken Kilo Almamak İçin Ne Yapılmalı


    Gün boyunca aç kalınan Ramazan ayında, iftarda birden fazla yemek yenmesi mide sorunlarına yol açabiliyor ve kilo alımına neden olabiliyor. Anadolu Sağlık Merkezi’nden Beslenme ve Diyet Uzmanı Çağatay Demir, Ramazan ayı boyunca iftar ve sahurda dikkat edilmesi gerekenleri anlattı. Uzun süren oruçtan, beslenmemizde yapacağımız değişikliklerle daha az etkilenmek mümkün mü? Ramazan’da beslenmenizde yapacağınız birkaç önemli değişiklikle hem daha rahat oruç tutabilir hem de uzun süre aç kalmanın verebileceği olumsuz etkilerden daha az etkilenebilirsiniz. Örneğin pek çok insan gece kalkmayarak oruç tutmayı yeğlese de bu durum vücut için oldukça sakıncalıdır. Ramazan’da zaten uzun olan açlık süresini gece sahura kalkılmazsa daha da uzar ve bireylerde halsizlik, tansiyon düşmesi, konsantrasyon bozukluğu, hipoglisemi (şeker düşmesi) gibi bir takım sağlık sorunları görülebilir. Bu nedenle sahura kalkılmalı ve sahurda besin seçimi konusunda dikkatli davranılmalıdır

    Besin seçiminde nelere dikkat etmek gerekir?

    Gün içinde kan şekerinin düşmesini ve uzun süreli açlığın oruç tutan bireylerin olumsuz etkilememesi için sahurda yavaş sindirilen ve besin değeri yüksek gıdaların tüketilmesi çok önemlidir. Yemeklerin seçiminde çok yağlı, çok tuzlu ve aşırı tatlı besinlerden kaçınarak, hazmı kolay, mide-barsak sisteminde uzun süre kalabilen lifli ve sellüloz içeren sebze, meyve ve kepekli ekmek tercih edilmelidir. Şekerli besinler kısa vade de hem acıkma sağlarlar hem de susama hissine neden olurlar. Bu nedenle bu besinler sahur için uygun besinler değillerdir. Sahurda tüketeceğiniz besinlerin midenizde uzun süre kalarak sizi uzun süre tok tutması gerekir. Bu nedenle sahurda posalı besinlerin tüketimine ağırlık vermek yerinde olacaktır.

    ALıntıdır.

    Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın

  2. Oruç tutarken kilo almamak için ne yapılması gerekir
  3. Uzun saatler yemek yenmemesine karşın oruç tutarken neden kilo alınır
  4. Oruç tutarken aynı zamanda kilo da vermek isteyenler ne önerirsiniz
  5. Oruç tutarken kilo verilebilir mi?
  6. Oruç Tutarken Nelere Dikkat Etmeliyiz, Oruç Tutarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
  7. Paylaş Facebook Twitter Google


  8. Sponsorlu Bağlantılar

 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri