Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Tok Tutan Öneriler , Tok Tutamaya Çalışan Bilgiler Tok Tutan Öneriler Tok Tutan Bilgiler Tok Tutamaya Çalışan Bilgiler 250 gr mor eriği biraz tarçınla haşlayın.

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Tok Tutan Öneriler, Tok Tutamaya Çalışan Bilgiler

    Sponsorlu Bağlantılar




    Tok Tutan Öneriler, Tok Tutamaya Çalışan Bilgiler

    Tok Tutan Öneriler
    Tok Tutan Bilgiler
    Tok Tutamaya Çalışan Bilgiler



    250 gr mor eriği biraz tarçınla haşlayın. Bu meyve fruktoz açısından oldukça zengin olmakla birlikte tatlı ihtiyacınızı da karşılayacaktır.
    200 gr ananası incecik doğrayın ve süzgeçten geçirin. İçine 100 gr kefir ve taze nane ekleyin. Ananasın içindeki enzimler, protein sindirimini hızlandırdığından oldukça doyurucudur.
    - Öğünler arasında acıktığınızda kuru erik yiyin. Kuru erik kan şekerinin düşmesini engeller. Ancak fazla abartmayın. Bir kuru erikte 8 kalori var.
    - Bir demet maydanozu blendırdan geçirip sebze suyuyla karıştırın. Bir iki damla acı biber sosu ekleyin ve için. Bu içecek yağ yakımını kolaylaştırır.
    - Kırmızı elmayı ince dilimler halinde kesip 1 çay kaşığı kıyılmış ceviz ve yarım çay kaşığı yonca balıyla karıştırın. Bu karışım hem doyurucudur hem de bağırsakları çalıştırır.

    - Kahvaltıda armudu rendeleyin ve yulafa katın. Bu karışıma biraz da yoğurt ekleyin. Armudun içeriğindeki fruktoz uzun süre açlık hissetmemenizi sağlar.
    - Günü canlı geçirmek için kendinize yulaf ezmesi hazırlayıp içine kuru meyveler katın. Bu, karbonhidrat ihtiyacınızı karşılayacaktır.
    Portakal ve 50 gr ıspanak yaprağından oluşan bir salata hazırlayın. Salatayı 50 gr yağsız yoğurt, bir tutam tuz ve karabiberden oluşan bir sosla tatlandırın.


    Acıktığınızı hissediyorsanız birde kan şekeriniz de düşüyorsa vereceğimiz öneriler sizi tok tutmaya yarayacaktır.

    Karnabaharı ve brokoliyi az haşlayıp yoğurt katın ve karıştırın. Bu karışım lif yönünden zengin olduğundan, sizi uzun süre tok tutar.

    Salatalığı iyice yıkayın ve kabuklarıyla birlikte ince dilimler halinde doğrayın üzerine bol bol dereotu serpin. Kalorisi yok denilecek kadar az olan bu sebze bir hayli tok tutucudur.

    250 gr Mor eriği biraz tarçınla haşlayın. Bu meyve fruktoz yönünden bir hayli zengin olmakla birlikte tatlı ihtiyacınızı da karşılayacaktır.

    200 gr Ananası küçük küçük doğrayın ve süzgeçten geçirin. İçine 100 gr kefir ve taze nane ekleyin. Ananasın içindeki enzimler, protein sindirimini hızlandırdığından epey doyurucudur.

    toktutan önerilerÖğünler arasında acıktığınızda kuru erik yiyin. Kuru erik kan şekerinin düşmesini önler. Yalnız fazla abartmayın. Bir kuru erikte sekiz kalori var.

    Bir demet maydanozu robottan geçirip sebze suyuyla karıştırın. Bir iki damla acı biber sosu ekleyin ve için. Bu karışım yağ yakımını kolaylaştırır.

    Kırmızı elmayı ince dilimler halinde doğrayıp bir çay kaşığı kıyılmış ceviz ve yarım çay kaşığı yonca balıyla karıştırın. Bu karışım hem doyurucudur hem de bağırsakları çalıştırır.

    Kahvaltıda armudu rendeleyin ve yulafa katın. Bu karışıma biraz da yoğurt ekleyin. Armudun içeriğindeki fruktoz uzun süre açlık hissetmemenizi sağlar.

    Günü enerjik geçirmek için kendinize yulaf ezmesi hazırlayıp içine kuru meyveler katın. Bu, karbonhidrat ihtiyacınızı karşılayacaktır.

    Portakal ve elli gr ıspanak yaprağını doğrayıp salata hazırlayın. Salatayı elli gr yağsız yoğurt, bir tutam tuz ve karabiberden oluşan bir sosla tatlandırın.

    Karnabaharı ve brokoliyi hafifçe haşlayıp yoğurtla tatlandırın. Bu karışım lif açısından zengin olduğundan sizi uzun süre tok tutar.
    Salatalığı iyice yıkayın ve kabuklarıyla birlikte ince dilimler halinde kesip üzerine bol bol dereotu serpin. Kalorisi yok denilecek kadar az olan bu sebze oldukça tok tutucudur.
    250 gr mor eriği biraz tarçınla haşlayın. Bu meyve fruktoz açısından oldukça zengin olmakla birlikte tatlı ihtiyacınızı da karşılayacaktır.
    200 gr ananası incecik doğrayın ve süzgeçten geçirin. İçine 100 gr kefir ve taze nane ekleyin. Ananasın içindeki enzimler protein sindirimini hızlandırdığından oldukça doyurucudur.
    Öğünler arasında acıktığınızda kuru erik yiyin. Kuru erik kan şekerinin düşmesini engeller. Ancak fazla abartmayın. Bir kuru erikte 8 kalori var.
    Bir demet maydanozu blendırdan geçirip sebze suyuyla karıştırın. Bir iki damla acı biber sosu ekleyin ve için. Bu içecek yağ yakımını kolaylaştırır.
    Kırmızı elmayı ince dilimler halinde kesip 1 çay kaşığı kıyılmış ceviz ve yarım çay kaşığı yonca balıyla karıştırın. Bu karışım hem doyurucudur hem de bağırsakları çalıştırır.
    Kahvaltıda armudu rendeleyin ve yulafa katın. Bu karışıma biraz da yoğurt ekleyin. Armudun içeriğindeki fruktoz uzun süre açlık hissetmemenizi sağlar.
    Günü canlı geçirmek için kendinize yulaf ezmesi hazırlayıp içine kuru meyveler katın. Bu karbonhidrat ihtiyacınızı karşılayacaktır.
    Portakal ve 50 gr ıspanak yaprağından oluşan bir salata hazırlayın. Salatayı 50 gr yağsız yoğurt bir tutam tuz ve karabiberden oluşan bir sosla tatlandırın.

    Ananas
    Ananasta bromelain adlı protein sindirici bir enzim bulunur. Bromelain sindirimi kolaylaştırır vücudun su tutmasını azaltır iltihapları giderir Aşırı trombosit yapışkanlığını önlediği için doğal bir kan incelticidir. Ancak bromelainin kan inceltici ilaçlarla beraber kullanılması tavsiye edilmez. Bazı kişilerde alerjik reaksiyonlar oluşturabilir veya kalp hızını yükseltebilir.

    Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın

  2. Çalışan annelerin çektiği zorluklar, Çalışan annelerin dikkat etmesi gerekenler
  3. Derin Dondurucularda Yiyecek Saklama, Derin Dondurucuda Yiyecekler Nasıl Saklanmalı, Prati
  4. Maranki Çozuklar İçin Zeka Açıcı Öneriler ,çocukların daha zeki olması için,zeki çocuklar
  5. Bembeyaz bir cilt için öneriler -Bembeyaz bir yüz için bilgiler
  6. Çalışan Anneler İçin Öneriler
  7. Paylaş Facebook Twitter Google


  8. Sponsorlu Bağlantılar

 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri