Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

ramazan da nasıl kilo alınır ramazan ayında nasıl kilo alınır ? Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın Ramazan ayında nasıl kilo verebiliriz Ramazan ayında nasıl kilo
  • 5 üzerinden 5.00   |  Oy Veren: 4      

  1. Kayıtsız Üye
    Sponsorlu Bağlantılar


    Ramazan ayında nasıl kilo alınır

    Sponsorlu Bağlantılar










  2. Sponsorlu Bağlantılar




    Ramazan’da Nasıl Kilo Alınır

    Besleme Ve Diyet Uzmanı Merve Tanşi: “Sahurda Yağlı Ve Ağır Besinlerin Tüketilmesi Vücuttaki Yağ Oranının Artmasına Neden Olur”

    Kayseri Özel Tekden Hastanesi Besleme ve Diyet Uzmanı Merve Tanşi, ramazan ayında tutulan oruçla birlikte beslenme şeklinin ve öğün sayısının değişmesine dikkat edilmediği takdirde sağlık sorunlarına neden olabileceğini söyledi
    .

    Oruç tutarken insanın sağlığını düşünerek ona göre beslenmesi gerektiğini ifade eden Merve Tanşi, Ramazanda birçok insanın kilo almaktan şikayet ettiğini belirtti. Oruçla birlikte gün boyu fiziksel aktivitenin azaldığını aynı zamanda uzun süre aç kalınması nedeniyle metabolizma hızının düştüğünü kaydeden Tanşi, “İftarda kan şekerinin düşük olması ve yemeklerin hızlı bir şekilde iyice çiğnenmeden yenmesiyle almamız gereken enerjinin üzerinde enerji almış oluruz” dedi.

    Metabolizma hızının düşmesi, azalan aktivite, hızlı yemek yeme ve alınan fazla enerjinin kilo artışına neden olduğunu sözlerine ekleyen Merve Tanşi, aynı zamanda hızlı yemek yeme ve gereğinden fazla enerji alma durumunun bazı sağlık sorunlarına yol açabileceğini belirtti. Bunları reflü, şişkinlik, kabızlık, halsizlik gibi sorunlar olduğunu sözlerine ekleyen Tanşi, sahurda sıklıkla yapılan hatalara da değindi. Tanşi, “Sahura kalkmamak, sahurda fazla miktarda ve yağlı besinleri tüketmek, iftarda hızlı ve gereğinden fazla yemek yemek, su tüketimini azaltmak olabilir. Sahura kalkmayıp, yatmadan önce bir şeyler yiyerek oruç tutmak yapılan yanlışlar arasındadır. Bu durumda ertesi gün açılık süresinin uzamasıyla kan şekerinde, tansiyonda ve metabolizma hızında düşüş olmakta, buna bağlı çarpıntı, terleme, halsizlik, isteksizlik, yorgunluk, baş ağrısı gibi durumlar görülmektedir. Bu durumları göz önünde bulundurarak sahura kalkmayı asla ihmal etmemeliyiz. Tabi ki sahura kalkmak kadar sahurda yediklerimizde önemlidir” dedi.

    Sahurda yağlı ve ağır besinlerin tüketilmesi vücuttaki yağ oranının artmasına neden olacağını sözlerine ekleyen Tanşi, “Şeker içeriği yüksek besinleri tüketmekte kan şekerinde hızlı yükselme ve düşmelere aynı zaman da ertesi gün daha çabuk acıkmaya neden olacaktır. Sahurda protein kaynağı olan süt, yoğurt, peynir, yumurta gibi besinleri tüketmeye özen gösterilmelidir. Bu besinler hem kan şekerini dengeleyecek hem de tok kalmayı sağlayacaktır. Sahurda süt, peynir, ceviz veya zeytin, domates-salatalık, kepekli ekmek gibi kahvaltılık besinleri veya çorba, yoğurt, meyve gibi hafif besinlerin tüketilmesi uygundur” şeklinde konuştu.



  3. Aradığınız Bilgiyi Bulamadıysanız Üye Olmadan
    BURAYA Tıklayarak Sorunuzu Düzgün Bir Başlık ile Yazabilirsiniz.
 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri