Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

ramazan da sahurda neler yemeliyiz ramazan ayında sahurda neler yemeliyiz ? Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın Ramazan ayında neler yapılmaz Ramazan ayında neler yapılmamalıdır Ramazan

  1. Kayıtsız Üye
    Sponsorlu Bağlantılar


    Ramazan ayında sahurda neler yemeliyiz

    Sponsorlu Bağlantılar










  2. Sponsorlu Bağlantılar




    Ramazanda Tok Kalmak İçin Ne Yenmeli

    Tok Kalmak İçin Sahurda Ne Yemeli

    Ramazan Ayı'nda yaklaşık 17 saati oruçlu geçireceğiz. Mutlaka gün içinden açlık hissi olacaktır. Peki ramazanda tokluk hissetmek için hangi besinleri tüketmeliyiz?

    Gün boyu tok hissetmek için sahurda kahvaltı etmek iyi bir tercihtir. Bu öğünün bol tahıl içermesi tokluk hissinizi artıracaktır. Bol tahıllı gevrekler vitamin ve mineral yönünden zengin, lifli olduklarından daha uzun süre tok tutan yiyeceklerdir. Gevreğin üzerine süt veya yoğurt ekleyin, yanında bir meyveyle tüketin. Sahur yemeği karbonhidrat, protein ve lifli besinler içermeli. Kahvaltıda protein ihtiyacınızı karşılamak için peynir ve yumurta yiyin. Karbonhidrat ihtiyacınız için tahıllı ekmekleri tüketebilirsiniz.

    Kepekli ekmekten peynirli tost hazırlayabilirsiniz veya omlet yaparak 1-2 dilim ekmekle birlikte yiyebilirsiniz.

    Sahurda kahvaltı etmek yerine yemek yeme alışkanlığınız varsa, peynirli salata hazırlayıp 1-2 dilim ekmekle tüketebilirsiniz. Ayrıca mercimek çorbası da tok kalmanızı sağlayacak diğer bir alternatif.



  3. Aradığınız Bilgiyi Bulamadıysanız Üye Olmadan
    BURAYA Tıklayarak Sorunuzu Düzgün Bir Başlık ile Yazabilirsiniz.
 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri