Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Düzenli bir uyku için yapılması gerekenler nelerdir Düzenli Bir Uyku İçin Yapılması Gerekenler Herkesin hayali olan deliksiz , kaliteli bir uyku için bazı detaylara dikkat

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Düzenli bir uyku için yapılması gerekenler

    Sponsorlu Bağlantılar




    Düzenli bir uyku için yapılması gerekenler nelerdir

    Düzenli Bir Uyku İçin Yapılması Gerekenler

    Herkesin hayali olan deliksiz, kaliteli bir uyku için bazı detaylara dikkat etmeniz ve günde en az 7 saat kesintisiz olarak uyumanız gerekiyor. Düzenli bir uyku için yapılması gerekenler şöyle sıralanıyor:
    > Her gece yatağa girmeden evvel mutlaka yüzünüzü yıkayıp, dişlerinizi fırçalayın ve ışıkları tamamiyle kapatın.
    > Yeni yıkanmış çarşaf ve yastıklar kullanarak lavantalı bir oda parfümü seçin ve yatmadan önce bunu yatağınıza sıkın.
    > Çok yumuşak ya da çok yüksek bir yastık seçmeyin. Alçak bir yastığında uykunuzu kaçırabileceği gerçeğini gözardı etmeyin. Kendinize uygun yeni bir yastık alın. Boynunuzu destekleyen, alerji yapmayan, temiz bir yastığı tercih edin. Yastığınızın boynunuzu destekleyerek hem boyun ağrınızı azalttığını hem de uyku kalitenizi arttırdığını unutmayın.
    > Asit önleyici ilaçları yatmadan önce değil, akşam yemeğinden sonra alın. Bu ilaçların uykunuzu engelleyen bir etkiye sahip olan alüminyum içerdiğini unutmayın.
    > Üç veya dört salata yaprağını 15 dakika kadar kaynattıktan sonra 2 tutam nane ekleyerek yatmadan önce bu karışımı için. Salata yapraklarıının uyumaya yönlendiren laktukarim isimli bir madde içerdiği gerçeğini aklınızdan çıkarmayın.
    > Kaslarınızı rahatlatmak için güçlü bir koku olan okaliptüsü tercih edin. Özellikle kış aylarında ayaklarınıza sıcak su torbası koymayı deneyin.
    > Geceleri uykunuzu bölen bacak kramplarını önleyerek kas hareketlerini düzenleyen magnezyuma gereken önemi verin. Hem kemikleriniz için iyi bir mineral kaynağı hem de doğal bir yatıştırıcı olan magnezyumdan 300mg, kalsiyumdansa 600mg kadar alın.
    > Yatmadan önce ılık bir süt için ya da bir avuç ceviz veya muz yiyin. Uykunuz geldiğinde hemen yatağa gidin.
    > Pencerelerinize kalın perdeler takın. Yatak odanızı dinlendirici renklere boyayın. Bunun yatağınızda kitap okurken sizi rahatlattığını ve uyumanızı kolaylaştırdığını unutmayın.
    Mucizeler Yaratan Öneriler
    Besleyici ve oldukça sağlıklı olan her derde deva öneriler sayesinde bazı sağlık problemleri de kendiliğinden giderilmiş oluyor. İşte size mucizeler yaratan uzman önerilerinden bazıları:
    > Kavun, ananas ve mango gibi meyvelerde bulunan beta-karoten ve C vitamini, vücudu hastalıklara karşı güçlendiriyor. Badem ve badem sütü vücudun savunması için gerekli olan çinko içeriyor.
    > Dört gramlık lif, hem mideyi rahatlatıyor hem de karnınızın düzleşmesine yardımcı oluyor. Yoğurttaki probiyotik maddeler ise, sindirim sistemindeki bakterileri harekete geçirerek gazı gideriyor.
    > Zencefil ve nane mide bulantısını gidererek hem gazı alıyor, hem nefesi ferahlatıyor.
    > Avokado da bulunan bir çeşit tekli doymamış yağ olan oleik asit en önemli kırışıklık gidericilerden biri olarak gösteriliyor.
    > Omega 3 metabolizmayı hızlandırarak yağların yakılmasına yardımcı oluyor. Göbek kısmındaki yağ hücrelerinin miktarını ve boyutunu da indiriyor.
    > Sütteki kalsiyum kemikleri güçlendirirken erik suyundaki demir de bebeğe oksijen gitmesini sağlıyor.
    > Demir yönünden zengin olan tarçın ve buğday ruşeymi, kandaki oksijen seviyesini arttırdığı için gün ortasında spora gidilse dahi kendinizi bitkin hissetmemenizi sağlıyor.
    > Isı, sarımsak ve soğanın besin değerini yükselten antioksidan özelliğinin yok olmasına sebep oluyor. Bu nedenle yemek hazırlarken bu ikisini en son koymak gerekiyor.
    > Stres, vücudun vitamin ve mineral emilimini gerçekleştirmesine müdahale ederek , vücuttan dışarı atılmalarına sebep oluyor.



    Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın

  2. Gece Rahat Bir Uyku İçin Yapılması Gerekenler
  3. Diş ağrısını dindirmek için yapılması gerekenler
  4. Kalp sağlığı için yapılması gerekenler
  5. Kişisel bakım için yapılması gerekenler
  6. Güçlü Kirpikler için Yapılması Gerekenler
  7. Paylaş Facebook Twitter Google


  8. Sponsorlu Bağlantılar

 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri