Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Günlük Su Tüketimini Arttırmak İçin Pratik Öneriler Memorial Hastanesi Beslenme ve Diyet Bölümü’nden Dyt. İpek Ağaca , suyun yaşamsal önemine dikkat çekerek su içemeyenler için

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Günlük Su Tüketimini Arttırmak İçin Pratik Öneriler

    Sponsorlu Bağlantılar




    Günlük Su Tüketimini Arttırmak İçin Pratik Öneriler

    Memorial Hastanesi Beslenme ve Diyet Bölümü’nden Dyt. İpek Ağaca, suyun yaşamsal önemine dikkat çekerek su içemeyenler için su tüketimini artırmanın yollarını sıraladı.

    Çoğumuz işyerinde yoğun iş temposu yüzünden su içmeyi unutuyoruz. Halbuki gün içerisinde yeterli miktarda su tüketmek sağlık için çok önemli. Özelikle de yaz aylarında su tüketiminin önemi daha da artıyor. Peki gün içerisinde su tüketimini olması gereken miktara çıkartmak için ne yapılabilir?

    İşte size 10 pratik öneri:

    1- Her sabah işyerinize geldiğinizde su için, bu davranışı alışkanlık haline getirin.
    2- Masanızın üzerinde her zaman temiz ve tercihen cam bir şişede su bulundurun.


    3-Çay ve kahve çok tüketiyor, içmeden uzun süre duramıyorsanız ve yeteri kadar su da tüketmiyorsanız buna da artık bir dur demenin zamanı gelmiş demektir. Çay ve kahve diüretik içeceklerdir. Yani vücuttan su atımına sebep olurlar. Vücudun su kaybetmesini önlemek için de kaybedilen su miktarını yerine koymak gerekir. Çay/ kahve kupanıza su koyup tüketin. Bunu sırayla yapabilirsiniz. Bir defasında çay, diğerinde su koymak gibi. Böylece çay/kahve tüketiminiz otomatikman yarıya inecek ve su tüketiminiz de artacaktır.

    4- Su içmeniz gerektiğini hatırlatan minik post-it kâğıtlar size yardımcı olacaktır.’Su içmeyi unutma’ şeklinde notlar aldığınız post-it kağıtları monitörünüzün üzerine, arabanızın camına yapıştırabilir, cüzdanınızın içine, vb. yerlere koyabilirsiniz.
    5-Her akşam işyerinizden ayrılırken su içmeyi alışkanlık haline getirin.


    6- Her sabah kalktığınızda ilk işiniz su içmek olsun.

    7- Her gece yatmadan önce mutlaka bir bardak su için.
    8- Çantanızda minik bir şişe su bulunması, acil bir durumda (toplu taşıma aracı ile trafikte uzun süre kalma gibi durumda, vs.) oldukça faydalı olacaktır.
    9-Arabanızda her ihtimale karşı en az 1 şişe içme suyu bulundurun.


    10- İş yerinde sigara molası yerine su molası verin.

    Gün içerisinde ne kadar su tüketmeli?

    Ortalama 1, 5–2, 5 lt arasındaki su tüketimi normaldir.
    Genellikle su ihtiyacımız gün içerisinde besinlerden sağladığımız enerjiye göre değişkenlik göstermektedir. Aldığımız kalori miktarı kadar su tüketmeliyiz. (1500 kal. enerji içeren bir diyet alıyorsanız; su gereksiniminiz de ortalama 1, 5 lt. olmalıdır) ama tabi bu miktar yaz aylarında artış göstermektedir. Terlemenin artması ile sıvı kayıpları söz konusu olmakta olup; ½-1 lt. daha fazla su tüketilmelidir.

    Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın

  2. Başarınızı Arttırmak İçin Günlük Planınızda Hangi Değişiklikleri Yapmalısınız
  3. Solunum Sisteminin Sağlığını Korumak İçin Pratik Öneriler
  4. Derin Dondurucularda Yiyecek Saklama, Derin Dondurucuda Yiyecekler Nasıl Saklanmalı, Prati
  5. Saç Şekillendirme için Pratik Öneriler
  6. Saçlarınız için Pratik Öneriler
  7. Paylaş Facebook Twitter Google


  8. Sponsorlu Bağlantılar

 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri