Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Doğurganlığı Artıran Bitkiler doğurganlığı arttırıcı bitkiler , doğurganlığı arttıran bitkiler , Doğurganlığı Artıran Besinler , Doğurganlığı Artıran Bitkiler Harvard Üniversitesinde yapılan araştırmalar ve çalışmalar sonucuna

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Doğurganlığı Artıran Bitkiler, Doğurganlığı Artıran Besinler

    Sponsorlu Bağlantılar




    Doğurganlığı Artıran Bitkiler

    doğurganlığı arttırıcı bitkiler,doğurganlığı arttıran bitkiler,Doğurganlığı Artıran Besinler,


    Doğurganlığı Artıran Bitkiler

    Harvard Üniversitesinde yapılan araştırmalar ve çalışmalar sonucuna göre sağlıklı ve dengeli beslenmeye başlayarak hamile kalma olasılığınızı %80 oranında arttırabilirsiniz.

    Karbonhidratlar; Glisemik indeks değeri yüksek olan (bu besinler çok hızlı sindirilirler, beyaz pirinç ve patates gibi) besinleri tüketen kadınların, glisemik indeks değeri düşük olan besinleri (esmer pirinç, tam tahıllı ürünler, tam buğday ekmekleri) tüketen kadınlara göre %92 oranında yumurtalarında verimsizlik görülmüştür. Bu nedenle basit karbonhidratların tüketimi sınırlanmalıdır.



    Protein; Özellikle bitkisel kaynaklı proteinler tercih edilmelidir. Çok fazla hayvansal kaynaklı protein tüketen kadınların %39 oranında yumurtalarında verimsizlik görülmüştür. Protein açısından en iyi seçimler kurubaklagiller, fındık-ceviz gibi sert kabuklu tohumlar ve yumurta olacaktır.


    Yağlar; Vücudun belli oranlarda yağa ihtiyacı vardır ve her yağ tipini zararlı olarak nitelendirmek doğru değildir. Somon, uskumru ve sardalya gibi yağlı balıklarda bulunan omega 3 yağları vücudumuz için çok faydalıdır. Aynı zamanda bu yağların doğurganlık üzerinde ki olumlu etkileri de bilinmektedir. Trans yağ asidi içeren hazır besinlerin tüketimi kısıtlanmalıdır çünkü bu yağlar yumurtlama döneminde verimsizliğe yol açmaktadır.

    Hamilelik dönemine hazırlanırken tüketimini kısıtlamamız gereken bazı besinler de söz konusudur.
    Bunlar; konserve yiyecekler, tuz oranı yüksek yiyecekler, sakatatlar, şarküteri ürünleri, çok yağlı besinler ve kızartmalardır. Özellikle tuz oranı yüksek olan besinler vücutta su tutarak ödem oluşumuna neden olurlar. Kan şekerini hızlı yükselten basit karbonhidratlardan (şeker ve tüm şekerli ürünler, hamur işleri) uzak durup, kompleks karbonhidrat olarak adlandırılan (tam tahıllı ürünler, meyve, sebze) besinlerden tüketmeye özen gösterilmelidir.

    Son olarak beslenmenin yanı sıra hamilelik öncesi dönemde kendinizi sıkıntı, üzüntü ve stresten uzak tutmanızın hormonsal dengeniz üzerinde olumlu etkiler yaratacağını da aklınızdan çıkarmayınız

    Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın

  2. Anne Sütünü Artıran Besinler Nelerdir
  3. Anne Sütünü Artıran Besinler
  4. Doğurganlığı azaltan faktörler, doğurganlık dönemi, hamilelikte beslenme, doğurganlığı art
  5. Anne sütünü artıran besinler nelerdir
  6. Zekayı Artıran Besinler, bunları biliyormuydunuz, Besin resimleri, zekamızı artıran gıdala
  7. Paylaş Facebook Twitter Google


  8. Sponsorlu Bağlantılar

 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri