Hoşgeldiniz.

Turkcell Mobil Ödeme Turkcell MobilÖdeme servisi ile sistem e dahil üye iş yerlerinden kısa mesaj , WAP veya sesli yanıt sistem i aracılığı ile kolay

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Turkcell Mobil Ödeme

    Sponsorlu Bağlantılar




    Turkcell Mobil Ödeme

    TurkcellMobilÖdeme servisi ile sisteme dahil üye iş yerlerinden kısa mesaj, WAP veya sesli yanıt sistemi aracılığı ile kolay ve güvenilir bir şekilde alışveriş ve ödeme yapabilirsiniz. Üstelik kaydolmak çok kolay! Artık, istediğiniz yerden ve istediğiniz zaman alışveriş yapın, faturalarınızı ödeyin, hayatınız kolaylaşsın.

    TurkcellMobilÖdemeye kaydolup aynı ay en az bir kere alışveriş yapan herkese 50 kontör/15 dakika hediye!

    30 Nisan 2008e kadar Turkcell Online İşlem Merkezine süper şifrenizle girin, abone olun.

    Mobil Cüzdan nedir?
    Mobil Cüzdan, TurkcellMobilÖdeme talimat formunu doldurmuş olan kredi kartı sahibi Turkcell aboneleri tarafından, belirttikleri kredi kartının kullanımı için talimat formunda izin verilen, içerisinde kendisine ait limiti, teslimat adresi ve şifresi olan sanal cüzdandır. Her bir Turkcell hattı, bir Mobil Cüzdan demektir ve en fazla 2 hat için Mobil Cüzdan (Mobil Cüzdan 1 ve Mobil Cüzdan 2) tanımlanabilir. Bu iki Mobil Cüzdandan 1.si öncelikli hattınıza ait Mobil Cüzdan olacaktır. Her Mobil Cüzdanın limitleri ve şifresi farklıdır. Mobil Cüzdanın limitini, içindeki kredi kartları için verilen limitlerin toplamı oluşturur. Her kredi kartı için, Extra ve TEB internet şubesi aracılığıyla verilen talimatlarda, en fazla 5.000 YTL ve Online İşlem Merkezi kanalıyla verilen talimatlarda en fazla 500 YTL limit tanımlanabilir. Ayrıca her mobil cüzdan için en fazla 3 adet kredi kartı tanımlanabilir.

    Online İşlem Merkezinden yapılan başvurularda tek bir talimat verilebilir ve tek bir mobil cüzdan tanımlanabilir. Online İşlem Merkezi ve TEB internet şubesi aracılığıyla verilen talimatlarda kredi kartı sahibi şifresini hemen belirler. Turkcell Extralar aracılığıyla verilen talimatlarda ise, kredi kartı sahibi 4440532/4440535 Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak şifresini belirler.

    Sadece Mobil Cüzdan 1e ait hat ile son kullanım tarihi ve limit değişikliği yapılabilir. Mobil Cüzdanınızda belirttiğiniz adres, katalog siparişlerinizde teslimat adresi olarak kullanılacaktır. (Örn: TeknoSA, Estore (katalog), Merkez Dergi vb.)

    Hattın kapanması, devrolması, iptali veya numara değişikliği durumunda ne olur?
    Mobil Cüzdan 1in (yetkili GSM no) hattının iptal veya devredilmesi durumunda, hem kendisinin hem de diğer Mobil Cüzdanın (Mobil Cüzdan 2) o kredi kartına bağlı Mobil Ödeme aboneliği iptal olur.

    Mobil Cüzdan 2nin hattının iptal veya devredilmesi halinde, sadece kendi Mobil Ödeme aboneliği iptal olur.
    Mobil Cüzdan 1 hat numara değişikliği yaparsa, abonelik yeni numaraya aktarılarak aynen devam eder. Mobil Cüzdan 2 için hat numara değişikliği yapılırsa, ilgili kart için Mobil Ödeme aboneliği sona erer.

    Kredi Kartı Sahibi hatlarının kaybolması/çalınması halinde, TurkcellMobilÖdeme sistemine dahil olmak için verdikleri talimatları iptal etmekle yükümlüdürler. Aksi takdirde tüm sorumluluk Kredi Kartı Sahibine ait olup, Kredi Kart Sahibinin her ne ad altında olursa olsun herhangi bir talep hakkı bulunmaz.

    Telefonum çalındı, adıma ödeme yapılabilir mi? Önlemek için ne yapmam lazım?
    TurkcellMobilÖdeme şifreniz olmadan, sadece telefonunuzla alışveriş yapılması mümkün değildir. Bunun için Giden Mesaj kutunuzda, şifrenizi içeren mesaj bulunmaması sizin sorumluluğunuzdadır.

    Telefonunuzun çalınması durumunda, Online İşlem Merkezine girerek, 4440532 / 4440535 Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak, size en yakın Turkcell Extraya başvurarak ilgili hattınızı ve bu hattınıza ait mobil cüzdanınızı iptal ettirmeniz gerekir.

    Ben böyle bir ödeme yapmadım. Ne yapmalıyım?
    İlgili ödemenin yapıldığı kredi kartınızın bankasını arayın ve itirazınızı ilgili bankaya iletin.

    Turkcell Mobil Ödeme şifremi uzun bir süre girmedim. Alışverişimi yine de onaylayabilir miyim?
    Onay verme süresini aşmanız durumunda, size Onay verme sürenizi aştınız şeklinde bilgilendirme mesajı yollanır. Bu mesajı almadığınız sürece, alışverişinizi onaylayabilirsiniz. Aksi takdirde, tekrar alışveriş talebinde bulunmanız gerekir.

    Ödemem neden onaylanmadı?
    Ödemeniz kredi kartınızla ilgili nedenlerden, işyeri ile ilgili nedenlerden veya sistemsel bir sorundan dolayı onaylanmamış olabilir. Ödeme sonuç bilgisi gerekli açıklamaları ile size sms veya wap sayfası aracılığı ile iletilir. Bu açıklama dışında detaylı bilgi için, ilgili işyeri ile görüşmeniz gerekir.

    Şifremi değiştirmek istiyorum. Ne yapmam lazım?
    www.turkcell.com.tr Online İşlem Merkezinden eski şifrenizi girerek yeni bir şifre belirleyebilirsiniz. Şifrenizi unuttuysanız, 4440532/4440535 Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak, kimlik kontrolünden geçtikten sonra sesli yanıt sisteminden şifrenizi yeniden belirleyebilirsiniz.

    Talimat iptalini nasıl yaptırabilirim?
    4440532/4440535 Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak talimatı, geçici olarak durdurabilirsiniz. Talimatı tamamen iptal etmekiçin, Online İşlem Merkezine süper şifreniz ile girip işlem yapabilir veya en yakın Turkcell Extraya dilekçe ile başvurabilirsiniz.

    TEB internet şubesi üzerinden verilmiş olan talimatlar, yine TEB internet şubesinden,Online İşlem Merkezinden veya TurkcellExtralara başvurularak iptal edilebilir.

    Hangi bankaların kredi kartları için talimat verebilirim?
    TurkcellMobilÖdeme servisinde, Türkiyede yerleşik tüm bankaların kredi kartları kullanılabilinir. Yabancı bankalara ait Kredi kartları kullanılmaz.

    TEB internet şubesi aracılığıyla, sadece TEB kredi kartları ile talimat verilebilinir.

    TurkcellMobilÖdeme ile iki farklı alışveriş yaptım. Ancak sadece 1 tanesi için 2424den onay bilgisi geldi. Bir sorun olabilir mi?
    Bu bir sorun değildir. TurkcellMobilÖdeme ile yaptığınız bir alışverişi onaylamadan, başka bir alışveriş talebinde bulunamazsınız. Öncelikle Mobil Ödeme şifrenizi 2424e yollayarak, ilk alışverişinizi onaylayın. Daha sonra diğer alışverişinize geçin.

    Mobil Ödeme sisteminde ödeme onayı için (şifre girmemi isteyen) mesaj gelmedi. Ne yapmam lazım?
    Alışveriş yaptığınız işyerinin, müşteri hizmetlerini aramanız gerekmektedir.

    TurkcellMobilÖdeme servisini kullanarak ödemesini yaptığım ürünler ile ilgili sorularımı veya şikayetlerimi kime iletmeliyim?
    Turkcell bu serviste, sadece provizyon hizmet sağlayıcıdır. TurkcellMobilÖdeme ile alınan ürün ve servislerle ilgili sorumluluk, üye iş yerlerinindir. Ürünler ile ilgili tüm sorularınız ve talepleriniz için, ödemeyi yaptığınız işyeri ile bağlantıya geçmeniz gerekir.

    Mobil Cüzdanımda birden fazla kart varsa, alışveriş yaparken hangi kart ile ödeyeceğimi kendim belirleyebilir miyim?
    Alışverişiniz sırasında siz aksini belirtmedikçe, ödemeniz öncelikli kart olarak belirlediğiniz kredi kartınızdan yapılır. Eğer farklı bir kart ile ödeme yapmak istiyorsanız, alışveriş talebinizi onaylarken gönderdiğiniz mesajda şifrenizi yazdıktan sonra, bir boşluk bırakarak ödemeyi yapmak istediğiniz kredi kartınızın kısa ismini yazmanız gerekir. (şifre kısaisim) (Örn: 1234 WRLD)

    Mobil Ödeme talimatı için başvurdum ancak kabul edilmedi, neden?
    Hattınız kapalıysa ya da kısa mesaj alamıyorsanız, mobil ödeme yapısını kullanamayacağınız için abonelik yapılamaz.

    Turkcell kanallarından yapılan başvurularda, kredi kartınızı doğrulama amacıyla, abonelik sırasında bankanızdan provizyon alınır. Eğer bu provizyon alınamadıysa, talep reddedilir.

    Daha önce ilgili hattınızla bir talimat verdiyseniz, yeni bir kart için talimat vermek istediğinizde, ilk talimatta verdiğiniz kart sahibi kimlik bilgileriniz aynı olmalıdır. Bu bilgilerde farklılık var ise, Mobil Ödeme aboneliği yapılamaz.

    Daha önce aynı kart için bir kere talimat verdiyseniz, yeni bir abonelik yapılamaz.

    Vermiş olduğunuz bilgiler eksik veya hatalı ise abonelik yapılamaz.

    Mobil Cüzdanınızda tanımlı 3 adet kredi kartı varsa yeni bir abonelik yapılamaz.

    Belirlenmiş olan talimat sayısı ve talimat girişi deneme kısıtları aşıldıysa, abonelik yapılamaz.

    Talimat verilmek istenen kredi kartının Mobil Ödeme servisine kayıtlı olması ve Kredi Kartı Sahibi tarafından geri ödeme talep edilmiş olması durumunda abonelik yapılamaz.

    TurkcellMobilÖdeme servisinin ücreti nedir?
    Turkcell fatura ödeme ve kontör yükleme işlemlerinde herhangi bir ücret alınmaz.

    Sms kanalı ile yapılan diğer ödemelerde her başarılı ödeme işlemi için, 2 sms alınır. Wap kanalı ile yapılan ödemelerde, wapta kalınan süre için wap GPRS bedeli ve her başarılı ödeme için 2 sms alınır. TurkcellMobilÖdeme servisini kullanırken atılan diğer smsler ücretsizdir. Pepsi otomatlarından yapılan ödemeler için 1 kontör/10 YKrş servis bedeli alınır. Bilyoner yüklemelerinde her başarılı işlem için, 4 kısa mesaj ücreti alınır.

    TurkcellMobilÖdeme servisinden yararlanabilmem için cep telefonumun modeli önemli mi?
    TurkcellMobilÖdeme servisini kullanabilmeniz için ek bir teknoloji veya özellik gerekmez. Cep telefonunuzun markası ne olursa olsun kısa mesaj gönderebiliyorsanız, bu servisi kullanabilirsiniz. TurkcellMobilÖdeme servisinin wap kanallarını kullanmak için ise, telefonunuzun wap destekli olması yeterlidir.

    TurkcellMobilÖdeme talimatında yer alan bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
    Online İşlem Merkezine girerek, 4440532/4440535 Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak veya size en yakın TurkcellExtraya giderek, kredi kartlarınızın kısa isimlerini, öncelikli kartınızı, teslimat adresinizi ve/veya şifrenizi değiştirebilirsiniz. Kredi kartına ait son kullanım tarihi ve Mobil Cüzdanlarınıza ait limit değişikliğini, sadece Mobil Cüzdan 1e ait hattınız ile yapabilirsiniz. TEB internet şubesi üzerinden verilen talimatlar da, Turkcell Müşteri Hizmetleri veya TurkcellExtralar aracılığıyla güncellenebilir. Teslimat adresinin güncel tutulması, Kredi Kartı Sahibinin sorumluluğundadır.

    TurkcellMobilÖdemeye nasıl başvurabilirim?
    Online İşlem Merkezinde abonelik menüsüne girerek, size en yakın TurkcellExtraya gelerek veya TEB kredi kartı kullanıcısı iseniz, www.teb.com.tr/ adresinden internet şubesine girerek, TurkcellMobilÖdeme Talimat Formunu doldurabilirsiniz. Bu formda kredi kartı bilgileri ve diğer gerekli bilgiler yer alır.

    Turkcell Extraya başvurunuz sırasında, mobil ödemelerinizin yapılacağı kredi kartınızı ve kimliğinizi yanınızda bulundurmanız gerekir. Bir kere talimatınızı verdikten sonra, mobil ödemeleriniz sırasında size kimlik veya kredi kartı bilgileriniz bir daha sorulmaz.

    Talimatı verirken TurkcellMobilÖdeme servisinde kullanmak istediğiniz kredi kartını, limitlerini, kredi kartınıza vereceğiniz 4 karakterlik kısa ismini (Örn. Maximum kart için maxi) ve diğer gerekli bilgileri girerler. TurkcellMobilÖdeme talimatı yalnızca kredi kartı sahibi tarafından doldurulur. TurkcellMobilÖdeme sistemi üzerinde kullanılmak üzere talimat formuna girilen Kredi Kartının geçerliliğini teyit etmek için, Turkcell Extralara yapılan başvurularda ilgili kredi kartından 10 YKrşluk provizyon alınır.

    TurkcellMobil Ödemenin internette alışveriş gibi ödemelerden farkı nedir?
    Bu servis sayesinde kredi kartı bilgileri, sadece talimat verirken Turkcell ile paylaşılır. Talimat verildikten sonra, Turkcell Mobil Ödeme aracılığıyla yapacağınız alışverişlerde, hiçbir aşamada, kredi kartı numarasını paylaşmanız veya kredi kartınızı yanınızda bulundurmanız gerekmez. O nedenle kredi kartınıza dair hiçbir bilginin, 3. şahısların eline geçme riski bulunmaz.

    Mobil Ödeme sisteminde ödeme onayı için şifremi gönderdim ancak işlemimin onaylanmadığı bilgisi geldi. Ne yapmalıyım?
    Aşağıdaki sebeplerden dolayı bu mesajı almış olabilirsiniz:

    Turkcell Mobil Ödeme talimatında verdiğiniz kredi kartınızın limiti yeterli olmadığı için,
    Talimatta verdiğiniz kartınızın son kullanma tarihi değiştiği için,
    Bankanızdan kaynaklanan bir sebep dolayısıyla provizyon alınamadığı için,
    TurkcellMobilÖdeme şifrenizi 3 kere yanlış girdiğiniz için.
    Bu durumda;

    Online İşlem Merkeziden size en yakın Turkcell Extralardan veya 4440532/4440535 Turkcell Müşteri Hizmetlerinden kart bilgilerinizi güncelleyebilir,
    Alışverişinizi tekrar başlatıp, göndereceğiniz onay mesajınıza, şifrenizle birlikte mobil cüzdanınızda yer alan farklı bir kredi kartınızın kısa ismini yazabilir,
    Bankanızla irtibata geçip bilgilerinizi kontrol edebilir,
    4440532/4440535 Turkcell Müşteri Hizmetlerini arayıp yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.

    TurkcellMobilÖdeme ile nerelerden alışveriş yapabilirim?
    TurkcellMobilÖdeme ile:

    Turkcell faturanızı ödeyebilirsiniz.
    Turkcell hattınıza kontör yükleyebilirsiniz.
    Turkcell WAP sayfasından da erişilebilen İDO bilet sayfasından, İDO- feribot bileti satın alabilirsiniz.
    www.estore.com.tr internet sitesinden veya Estore kataloğundan kısa mesaj ile alışveriş yapabilirsiniz.
    Teknosa ürün kataloglarından veya www.teknosa.comdan kısa mesaj ile istediğiniz ürünü satın alabilirsiniz.
    www.atlasjet.comdan bilet satın alabilirsiniz.
    Bilyoner.com hesabınıza, kısa mesaj ile yükleme yapabilirsiniz.
    Pepsi otomatlarından ürün satın alabilirsiniz.
    Burger King çağrı merkezinden alışveriş yapabilirsiniz.
    İgdaş faturalarınızı kısa mesaj ile ödeyebilirsiniz.
    Merkez Dergi Grubu dergilerine (Forbes, Cosmopolitan, PC Magazine, Rolling Stone, Auto Motor & Sport, vb.) kısa mesaj ile abone olabilirsiniz.

    Talimat formunda yer alan Kredi Kartı Kısa İsmi nedir?
    Bir mobil cüzdan için, en fazla 3 kredi kartı talimatı verebilirsiniz (her kredi kartı için bir talimat formu doldurulmalıdır). Talimat verdiğiniz sırada size bu kartlardan hangisinin öncelikli olduğu sorulur. Ödeme aşamasında sadece TurkcellMobilÖdeme şifrenizi girerseniz, ücret öncelikli kartınızdan alınır. Şifrenizi girdikten sonra, ödeme yapmak istediğiniz kredi kartının kısa ismini yazarsanız, ücret belirttiğiniz kredi kartınızdan çekilir. Talimat formunu doldururken Kredi Kartı Kısa İsmi olarak kolay hatırlayabileceğiniz bir isim vermeniz kullanımınızı kolaylaştırır.

    Daha önce mobil ödeme talimatı verdiğim bir kredi kartım için tekrar talimat verebilir miyim?
    Her kredi kartı için sadece bir kere talimat verilebilir. Yeni bir talimat verilmek istenir ise, bir dilekçe ile eski talimatın iptal edilmesi; sonra yeni bir talimat verilmesi gerekir.

    TurkcellMobilÖdemeye şirket hattı için şirket yetkilisi mi başvurmalı?
    Hayır. Şirket yetkilisinin başvurması gerekmez. Kredi kartı sahibi, kullandığı şirket hattı için kendisi talimat verebilir.

    TurkcellMobilÖdeme servisini kimler kullanabilir?
    TurkcellMobilÖdeme talimatı vermiş olan tüm Turkcell ve Hazır Kart aboneleri kullanabilir.


    TurkcellMobilÖdeme nedir?
    Turkcell Mobil Ödeme sistemine dahil olan üye işyerlerinden sms, wap veya sesli yanıt sistemi aracılığı ile kolay ve güvenilir bir şekilde alışveriş ve ödeme yapılmasını sağlayan bir servistir. Yapılan alışverişin bedeli, mobil cüzdanınızdaki kredi kartı hesabına yansır.

    En fazla kaç kredi kartım için talimat verebilirim?
    Her talimatta sadece 1 kredi kartı tanımlayabilirsiniz. Bir mobil cüzdanda, en fazla 3 kredi kartı bulunabilir. Mobil cüzdanınızda 3 kredi kartı bulundurmak için, her kredi kartı için ayrı talimat verilmesi gerekir.

    Online İşlem Merkezinden sadece 1 adet kredi kartı için talimat verebilirsiniz. Daha fazla kredi kartı tanımlamak için, size en yakın TurkcellExtraya başvurmanız gerekir.

    TurkcellMobilÖdeme Talimatını nasıl verebilirim?
    TurkcellMobilÖdeme servisine,

    Online İşlem Merkezine Süper Şifre ile girdikten sonra Abonelik menüsünden TurkcellMobilÖdemeyi seçip başvuru formunu doldurarak,
    Size en yakın TurkcellExtraya gidip TurkcellMobilÖdeme Talimat Formunu doldurarak,
    Türk Ekonomi Bankası (TEB) kartı sahibi iseniz, TEB İnternet Şubesinde yer alan başvuru formunu doldurarak, abone olabilirsiniz.

    Mobil Cüzdanımın limitlerini nasıl belirlerim?
    Kredi Kartı Sahibi, Mobil Cüzdanında yer alan her kredi kartı için ayrı bir aylık limit belirleme hakkına sahiptir. Ancak bu limit her kart için Extra ve TEB internet şubesinden verilen talimatlarda 5.000 YTLyi (beşbinYeniTürkLirası) ve Online İşlem Merkezi kanalından verilen talimatlarda 250 YTLyi (İkiyüzelliYeniTürkLirası) aşamaz.

    Online İşlem Merkezinden verdiğiniz TurkcellMobilÖdeme talimatı ile üst sınır olan 500 YTLnin üzerinde alışveriş yapmak istediğinizde işlem gerçekleştirilemez. Bunun için aynı kartı kullanmak istiyorsanız Online İşlem Merkezinden vermiş olduğunuz talimatı iptal ettikten sonra veya farklı bir kartla, size en yakın TurkcellExtraya giderek yeni bir talimat verebilirsiniz. TEB kredi kartı kullanıyorsanız, TEB internet şubesine girerek yeni bir TurkcellMobilÖdeme talimatı vermeniz gerekir.

    Alışveriş yapıldıktan sonra TurkcellMobilÖdeme aboneliğinin iptal edilmesi durumunda, aynı ay içinde yeni bir abonelik yapılırsa, yeni üst limitten önceki talimat aracılığıyla yapılmış olan alışveriş tutarı düşülerek o ayki kullanım limiti belirlenir. Bir sonraki ay kullanılabilir limit, tanımlanan üst limit olarak devam eder.

    Kredi kartı sahibinin belirlediği limitler dışında, TurkcellMobilÖdeme sistemi üyesi işyerlerinin bağımsız olarak işlem ve aylık bazda limit belirleme hakları saklıdır ve yapılan alışverişlerde bu limitler esas olacaktır. Üye işyerlerinin belirlediği limitler için ilgili üye işyeri ile irtibata geçebilirsiniz.

    Üye işyerinin ve kredi kartı sahibinin belirlediği kullanım (alışveriş) limitlerin, banka tarafından kredi kartına verilen limitten yüksek olması durumunda bankanın kredi kartına atadığı limit esastır. Banka uygulamalarından kaynaklanan kullanım kısıtlarında, banka muhataptır.

    TurkcellMobilÖdeme servisini nasıl kullanırım?
    Her servis için ayrı akış söz konusudur. Kullanım demolarına, Turkcell web sayfasından ulaşabilirsiniz.

    TurkcellMobilÖdeme kampanyası nedir?
    TurkcellMobilÖdeme talimatı veren ve aynı ay içerisinde en az 1 kere alışveriş yapan abonelerimize 50 kontör/15 dakika hediye edilir. Hediye dakika ve kontörler haftalık olarak yüklenir.

    TurkcellMobilÖdeme sisteminde yaptığım bir alışverişi nasıl iptal edebilirim?
    Alışverişi yapmış olduğunuz üye işyerinin müşteri hizmetleri ile irtibata geçmeniz gerekir.

    Turkcell Fatura ödemenizi aynı gün içinde iptal edebilirsiniz. Daha önce yapılmış ödemeler için ise, abone iade süreci geçerli olur. Web ve WAPtan Online İşlem Merkezinde Fatura İşlemleri / Mobil Fatura Ödeme menüsünden ya da kısa mesajla IPTALODE yazıp 2222ye göndererek alışverişinizi iptal edebilirsiniz.
    TurkcellMobilÖdeme kullanım detayları ve demo ları:

    Atlasjet
    Bilyoner
    Burger King
    Estore
    Turkcell Fatura Ödeme
    Turkcell Kontör Yükleme
    Ideefixe
    İdo
    İgdaş
    Merkez Dergi-Dergi aboneliği
    Pepsi
    Teknosa
    Weblebi


    Paylaş Facebook Twitter Google



  2. Sponsorlu Bağlantılar

 

 
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.