Hoşgeldiniz.

Vodafone'un telesekreter servisi Telesekreter Vodafone'un telesekreter servisidir. Ayrıca, İngilizce konuşan abonelerimiz için ingilizce versiyonu da mevcuttur. Vodafone SMS'ı kullanarak mevcut yönlendirmenizi değiştirebilirsiniz. Yeni faturalı hat
  • 5 üzerinden 5.00   |  Oy Veren: 1      

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Vodafone'un telesekreter servisi

    Sponsorlu Bağlantılar




    Vodafone'un telesekreter servisi

    Telesekreter

    Vodafone'un telesekreter servisidir.
    Ayrıca, İngilizce konuşan abonelerimiz için ingilizce versiyonu da mevcuttur. Vodafone SMS'ı kullanarak mevcut yönlendirmenizi değiştirebilirsiniz. Yeni faturalı hat aboneliklerinde Vodafone Telesekreter servisi ulaşılamayan durumlar için abone isteği ile standart olarak verilmektedir. Vodafone Telesekreter abonelik ve yönlendirme için ayrıca başvuru ve işlem yapmanıza gerek bulunmamaktadır.

    Yeni faturalı hat abonesi değilseniz,Vodafone Telesekreter'den yararlanmanız için, 444 0 542 Müşteri Hizmetleri numarasını aramanız, Vodafone SMS servisini kullanmanız ya da www.vodafone.com.tr adresinden My Vodafone/AbonelikTercihleri linkini kullanmanız gerekmektedir.

    Dilediğiniz an şifre kullanımını açmadıysanız 7542'yi arayarak şifre girmeksizin Vodafone Telesekreter'e bağlanabileceksiniz.

    Eğer, sabit bir telefondan 0542 7542000 numarasını arayarak mesaj kutunuza ulaşmak isterseniz, Vodafone Telesekreter'i kullanabilmeniz için gerekli olan şifre, başlangıçda cep telefonu numaranızın son dört rakamıdır. Güvenliğiniz için, bir kez Vodafone Telesekreter'e bağlandıktan sonra şifrenizi değiştirmenizi öneririz.

    Yeni faturalı hat abonesi değilseniz ,Vodafone Telesekreter'in devreye girmesi için öncelikle yapmanız gereken, Vodafone Telesekreter'e hangi durumlar için ihtiyaç duyduğunuza karar verip cep telefonunuzu Vodafone Telesekreter'e yönlendirmektir.SMS ile Vodafone Telesekreter Servisine Yönlendirme
    Bu servise yönlendirme yapmak için cep telefonunuzun mesaj bölümüne
    Gelen tüm aramalar için T
    Cevap veremediğiniz durumlarda C
    Size ulaşılamayan durumlarda U
    Telefonunuzun meşgul olduğu durumlarda M
    Mevcut yönlendirmeleri iptal etmek için İ
    yazarak 7542'ye kısa mesaj gönderebilirsiniz.

    Cep Telefonunuzu Kullanarak Vodafone Telesekreter Servisine Yönlendirme
    Bu servise yönlendirme yapmak için cep telefonunuzundan
    Gelen tüm aramalar için **21*7543000#
    Cevap veremediğiniz durumlarda **61*7543000#
    Size ulaşılamayan durumlarda **62*7543000#
    Telefonunuzun meşgul olduğu durumlarda **67*7543000#
    tuşladıktan sonra arama tuşuna (YES) basınız. Birden fazla durum için yönlendirme yapmak istiyorsanız, aynı işlemi her biri için ayrı ayrı tekrarlamalısınız

    Mevcut yönlendirmeleri iptal etmek için cep telefonunuzundan
    Bu servisi iptal etmek için cep telefonunuzundan
    Gelen tüm aramalar için ##21#
    Cevap veremediğiniz durumlarda ##61#
    Size ulaşılamayan durumlarda ##62#
    Telefonunuzun meşgul olduğu durumlarda ##67#
    tuşladıktan sonra arama tuşuna (YES) basınız.
    Vodafone Telesekreter yönlendirme iptal işlemlerini ayrıca telefonunuzun menüsünden yönlendirmeyle ilgili bölüme girerek de yapabilirsiniz.



    Kısaca Benzer Konulara da Bakmalısın

  2. Vodafone Gizli Numara Engelleme Servisi
  3. Vodafone TL Transferi Nasıl Yapılır ? Vodafone Cep Lira Gönderme Detayları
  4. Turkcell Gözz Servisi, Turkcell Gözz Servisi Nedir, Turkcell Gözz Servisi Hakkında
  5. Vodafone Lira Transferi Nasıl Yapılır - Vodafone Kontör Göndermek
  6. Vodafone Yönlendirme servisi
  7. Paylaş Facebook Twitter Google


  8. Sponsorlu Bağlantılar

 

 
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.