Hoşgeldiniz. Unutmayın, çok istiyorsanız mutlaka bir yolu vardır.!

Abi cok iyi ya eyw kim yaptiysa :-) Paylaş Facebook Twitter Google
  • 5 üzerinden 5.00   |  Oy Veren: 390      

  1. Yigit Aga
    Sponsorlu Bağlantılar


    Cevap: Sait Faik Abasıyanık Hakkında Kısa Bilgi

    Sponsorlu Bağlantılar




    Abi cok iyi ya eyw kim yaptiysa :-)

    Paylaş Facebook Twitter Google

  2. Misafir Üye

    Daha iyisini biliyorsan oradan giriniz


  3. Posuqua

    Bu da çok kısa olmuş ama yine de iyi. Ellerinize sağlık.


  4. Rin Free

    Bende bisey cikmiyo boş sayfa deli sevdam diye birinin yazısı cikiyo


  5. Misafir Üye

    Çok teşekkütler !!! 💩


  6. Misafir Üye

    çok güzel bir site ne ararsan bulunuyor


  7. Sugar*girl<3

    aynn çok işime yaradı
    biraz da eserleri olsaydı iyi olurdu. <3


  8. Sugar*girl<3

    AYNEN . BİRAZ DA eserlerinden olsa fena olmazdı...


  9. Misafir Üye

    evet gerçekten de baya bi güzel olmuş çok güzel bi site yaa


 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
akrostiş şiirmektup örnekleri